söndag 1 mars 2009

MÅNADENS BOOK

ÄLSKLING, JAG KRYMPTE MIG SJÄLV!
Pris: 169:-

10 kommentarer:

  1. Ja, titta! En liten bok...

    SvaraRadera
  2. oj, är hon avbookad.. kram å hare bra : )

    SvaraRadera
  3. Köpte du nåt på bookrean BB?
    Hoppas din helg var bra och att du sitter en stund i min snökoja med DuVetVem denna snöiga, härliga måndag i mars :-)
    Jag bjuder på fika förstås!

    SvaraRadera
  4. Oj så nätt å tjusig som bara Book kan!

    SvaraRadera
  5. Gubben: Ja, titta! En liten Gubbe tittar in! :-)

    ormbäraren: Hehehe, så kan man ju också kalla det! Kram! :-)

    ebola: Ja, 50% på ordinarie Book.

    cyndi: Nix, inga bookköp. Mysigt i din snökoja med JagVetVem och gofika! :-)

    Daniel: Och som DU kan, käre rosagosse!

    SvaraRadera
  6. Jag gillar Anna Book. Hon verkar så go ;)

    SvaraRadera
  7. diana: Jag gillar henne jag med! :-)

    SvaraRadera
  8. bokrea`?
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera