söndag 1 mars 2009

FART



Raka rör

och

öppna spjäll!

6 kommentarer:

  1. det finns en låt som inte är så känd som går så här;
    det är raka rör och ös till bäng
    i min che che cheva
    tutar och kör här får ingen häng
    i min che che cheva
    kan det vara thorleifs som sjöng den, minns inte.
    kanske lika bra det. om jag glömmer då har hela mänskligheten glömt låten. olåten.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  2. gullan: Ja, vi skiter i den tycker jag! ;-)

    SvaraRadera
  3. i spjället? ska vi skita i spjället, nä jag tar och skiter i vasken istället så löser det sig.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  4. Gullan: Du har så himla bra ideér Gullan!

    SvaraRadera
  5. idésprutan det är jag. snart kommer väl någon och ger mig en lugnande spruta också...
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  6. den heter raka rör ;)

    SvaraRadera