onsdag 13 juli 2011

TRADITIONELL SOMMARMUSIK


... leka tittut mellan blommande grenar.

11 kommentarer:

  1. Och bus i buskar och hagar.

    SvaraRadera
  2. Bryt inte av grenen du sitter på!

    SvaraRadera
  3. Med lust och fägring stoooor... guds godhets rikedoooom...och åkerns ädla säääd...
    Fast får jag föreslå att han byter dress inför musikskiftet? Blåklint och vallmo blir nog bra.

    SvaraRadera
  4. Älskar...älskar inte...älskar...älskar inte...älskar...OJ, förlåt!...älskar inte...

    SvaraRadera
  5. Imponerade. Aldrig har så många stjälkar frambringats av blott två lökar.

    SvaraRadera
  6. Petra: Du är bekant med situationen ser jag.

    vildhunden: Det är KRAV på att texta tydligt, jag ser inte vad du SKREV!

    Håkan: Nej, varför skulle jag dela på mig?

    Raggmunk: Tackar! Fyller jag år?

    Lussan: ÅKES ädla säd? Spiller han utanför måste han bytas på naturligtvis. Eller så ger jag honom en rejäl blåklocka!

    ullebengtsson: Aja baja, inte röra!

    cyndi: Försiktigt med ståndaren där hörru!

    jernis: Gödsel från häcken gör att det grenar sig.

    SvaraRadera
  7. Hahaha, vilken kul bild ;)

    SvaraRadera
  8. Underbart! Vem vill inte ha sådan uppvaktning? :-)

    SvaraRadera