lördag 5 mars 2011

VÅREN

En sorts advent.

8 kommentarer:

  1. Mmm, så vackert. Kommer dessvärre inte på nåt mer vederkvickande för kropp och själ än "blommor och ... blommor".

    Fast kanske ändå: "bristande knoppar".

    SvaraRadera
  2. Haha, så kan man se på saken. Varför inte. Jo, jag vet att det heter dyskalkyli. Fjantar mig bara ;)

    SvaraRadera
  3. Måste jag göra en vårkalender också BB? Jag virkar ju långkalsonger...utan luckor.

    SvaraRadera
  4. Det kändes som om man var tvungen att skriva "den var det stake i" :D

    SvaraRadera
  5. jernis: Behöver du bistånd?

    diana: Jag räknade med att du visste :-)

    gladmymlan: :-)

    ullebengtsson: Var du halvt innan?

    cyndi: Gör en höstkalender, med mameluckor.

    Jenny: Jag skickar en tvångströja så slipper du skriva fula ord :-)

    Jo tjena: Tjena! Sätt igång med kakbaket, tiden går fortare än du tror :-)

    SvaraRadera