onsdag 29 december 2010

MOTVERKA EXCESSER


Kryssa över nyår.

8 kommentarer:

  1. Fast det är väl bättre att dra ett streck över det gamla och vända blad till det nya...Det ska jag göra...;D

    Gott Nytt År, B.B och tack för tipset om Vivien Leigh! Kram!

    SvaraRadera
  2. Nu förstår jag inte alls. Nyårskryssning UTAN champagne, kaviar, hummer, balettflickor och fyrverkeri?

    SvaraRadera
  3. Nyårskryssning vore kanske något att ta med mina smällarrädda vovvar på... då hör de inte smällarna.

    Kram på sig!

    SvaraRadera
  4. Sant! Med ett undantag: BB-excesser, -måttlöshet och -utsvävningar ska vara kvar! Året runt! JAG ÄLSKAR FAKTISKT DIG OCKSÅ! Du är inte bara Fiskens, så det så! :-) :-* :-)

    SvaraRadera
  5. vi är hemma och njuter och skålar i champange :)

    kram

    SvaraRadera
  6. Äh BB, jag kryssade i att jag ville ha ett nytt år! Det får säkert du också. Vi ses där :-)

    SvaraRadera
  7. Kikar in för att önska dig ett gott nytt.

    SvaraRadera
  8. Ulrika: Du gör som Kungen du :-)
    Gott Nytt Hattår på dig! Kram!

    jernis: Jag vill ha lugn och ro när jag löser korsord.

    Nina Lindh: Samma problem för katterna här. Kram tillbaka!

    Lussan: OK, då nyårslovar jag att allt ska bli som det alltid har varit :-)
    ÄLSKAR DIG, OCH FISKEN, OCKSÅ! :-*

    maria: Se till att ni har alla hemma :-)

    cyndi: Jag kryssade i att jag vill ha ett nytt lår! Två stycken faktiskt, fasta och fina.

    diana: Önskar dig detsamma diana!

    SvaraRadera