fredag 17 september 2010

STORLEKSVANSINNE

Mycket vill ha mer.

10 kommentarer:

  1. Ja ja! Det var ett jädra tjat - Jag kommer... :D

    SvaraRadera
  2. Vid stenbockens vändkrets . . .

    SvaraRadera
  3. Be careful what you wish for...:D

    SvaraRadera
  4. Och ändå går det från vänster till höger...

    SvaraRadera
  5. HAHAHA...var HITTAR du alla roliga bilder:)))))

    SvaraRadera
  6. Hoppas fjädringen är justerad/Millejor

    SvaraRadera
  7. Hehe, här snackar vi resurser ;)

    SvaraRadera
  8. Hrm... fick mig att tänka på
    skolans gymnastiklektioner.
    Den där jästrans plinten kunde
    faktiskt ha varit roligare att fastna på.

    SvaraRadera
  9. Måste gå till töjbaren först BB!

    SvaraRadera
  10. Gubben: GÖR du? Det är första gången isåfall. :-)

    jernis: VÄNkrets, annars var det rätt.

    Ulrika: Jag ÄR inte rädd, jag KAN flyga...

    Osloskånskan: ...och tillbaka igen! :-)

    gladmymlan: Jag stjäl ohämmat!

    Millejor: Det är just vad den är!

    diana: GÖR ni???

    MissiZippi: Ja fy fasen! Nog finns det trevligare saker att gränsla... :-)

    cyndi: Hahaha, förstår det! :-)

    SvaraRadera