torsdag 9 september 2010

SÅ...


...nu är det dags
för nya djärva grepp!
Över och under bältet.

12 kommentarer:

  1. Välkommen åter! :-)

    SvaraRadera
  2. Ett äkta binda-grepp! Med Vingar! Skönt att du är under bältet och över ytan igen BB :)

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaks. jag väntar med spänning på vad som komma skall :) <3

    SvaraRadera
  4. Barbro back to business!

    Bilden måste vara från förhandsvisningen av den nya olympiska kampsporten jIIIIIIIdo.

    SvaraRadera
  5. Härligt syrran!

    Jag är less på att titta på dina kryckor så nu blir det att titta in hos dig igen.

    SvaraRadera
  6. Helsike! Kärringa är tebaks...

    SvaraRadera
  7. Säger som Fisken - Älskar dig! ;D

    SvaraRadera
  8. Välkommen tillbaka jag har saknat dig Maria.l

    SvaraRadera
  9. tjohoo, välkommen tillbaka! du har varit saknad!

    SvaraRadera
  10. vildhunden: Tack! :-)

    Osloskånskan: Ja, äntligen! :-)

    cyndi: Under bältet, där jag trivs bäst, behövs inga vingar. Ingen gloria heller... :-)

    Maigiz: Tack! Vov-vov! :-)

    jernis: JOOODU, men bilden är från den olämpliga kramsporten jIIIIII fan i mej!

    Bagarberta: Tack och välkommen åter! :-)

    Gubben: Ja, nu val live outhärdlit igen...

    Fisken: Tack! Älskar dig också!

    DD: Säger som mig själv - Älskar dig också! :-)

    Anonyma Maria: Tack! Jag vet inte om jag har saknat DIG, jag vet inte vem du är... :-)

    Bajsugglan: Tack Bajsis! :-)

    SvaraRadera