fredag 21 maj 2010

KUNGAHUSET GÖR SKIVSLÄPP


Ny singel ute nu!

12 kommentarer:

  1. ja så kan man också cd.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  2. HAHAHA!!!

    Hon har släppt sig altså..

    SvaraRadera
  3. ang bilden; vilken skiva var singeln på då? och oj vlket hack.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  4. Olika falla ödets lotter. För den ena ringer det in, för den andra har det ringt ur.

    Vilken är A- respektive B-sidan? Förresten, strunt i det, spelar roll'rå!

    SvaraRadera
  5. Passar bättre att hänga i julgranen än att lyssna på BB! Va lyssnar du på egentligen...om jag skulle spela nåt för dej :-)

    SvaraRadera
  6. Etta på topplistan också, vad jag förstår!
    Tänk vilka Royalties...

    SvaraRadera
  7. Den här singeln håller på att släppa en dubbel (från urringningen).

    Detta är äkta vara och ingen playback.

    SvaraRadera
  8. Hahah! Går den att köpa för tre kronor, tro?

    SvaraRadera
  9. gladmymlan: Fan va du e kittlig! :-)

    Gullan: Skiva? En skiva slottsstek, hackad i småbitar.

    Bajsugglan: Ja, den är skitbra!

    jernis: Huvudsaken är väl att nån svarar när det ringer. Angående A eller B anser jag att C-kupa är mest passande.

    cyndi: Vi hänger den direkt i granen, för lyssnar gör jag bara på min inre röst. :-)

    Ulrika: Nä, dom BETALADE för att få in den på listan.

    DD: En tits-hit med andra ord.

    Daniel: Klart du ska få en DVD sötgossen!

    pelle: Va? Går det att betala med hockeylag? :-)

    SvaraRadera
  10. Hahahaha, så jäkla bra :)

    SvaraRadera