söndag 4 april 2010

HAR MYNT


Kluven numesmatiker.

9 kommentarer:

  1. Wow! Den pengen skulle få vilken myntsamlare som helst att slicka sig om överläpparna.

    SvaraRadera
  2. Otroligt bra! Trots att du är så otroligt smart så är det bara din kropp jag vill åt! ;-)
    Älskar dig!

    SvaraRadera
  3. Jovisst! Kapitalistisk mervärdesproduktion.

    SvaraRadera
  4. å kan vi inte va som kaniner och få mynt?

    SvaraRadera
  5. jernis: Om du vill får DU slicka på MINA!

    Bajsugglan: Du med Bajsis!

    Tyko Brae (exgen. NB): Ha´re Brae du också!

    Fisken: Det är just därför jag älskar dig Fisken!

    prinse: Läpparnas bekännelse. Puss!

    DD: Självklart, jag är ju drottningen!

    Dasspotting: Åsså har jag dig, och det är det bästa!

    Daniel: Inte du och jag tillsammans sötgossen, men var för sig.

    SvaraRadera