söndag 14 mars 2010

GODKÄND DESIGN


Grönt
för luftig blåsa.

9 kommentarer:

  1. Härligt, en äkta ballongkjol! Det vore nåt att skrida in i på medlemsstämman på OK-föreningen!

    SvaraRadera
  2. Grönt är min favvofärg. Och hela jag ser ut som en stor ballong.

    SvaraRadera
  3. Tänk om den hade vorit röd??

    SvaraRadera
  4. Haha, oj vad många ordvitsar! Inte nog med att den är "luftig" av ballongerna, den ser ju även ut att bestå av väteskefyllda gröna blåsor!

    SvaraRadera
  5. Nämän GUUUD va kul, Först får man smälla bubbelplast och sen får man ......

    SvaraRadera
  6. Ah där kan man se fram mot en explosionsartad striptease!
    Älskar dig som vanligt.

    SvaraRadera
  7. Nä, nu är det ditt huvud som har blåst bort BB!

    SvaraRadera
  8. Ulrika: Borde inte du bära tanktop i ett sånt sammanhang?

    Osloskånskan: Du var mig en uppblåst jävel! ;-)

    josephzohn: Eller gul, som alternativ...

    Bajsugglan: Det ÄR varblåsor! Knökfyllda!

    MrKallangs: ...smäll på fingrarna! Så TÄNK inte ens på det!

    DD: Hört talas om T-O-A-L-E-T-T?

    Fisken: Eftersom jag fortfarande älskar dig kommer jag vilken sekund som helst att explodera inför dina ögon!

    cyndi: Det är länge sen cyndi, VÄLDIGT länge sen. :-)

    SvaraRadera