måndag 18 januari 2010

KÄNDIS(BO)SKAP

Fångade i förfångfållan.

14 kommentarer:

  1. "den tunna röda linjen"

    oj...glömde kommentera förra inlägget. Jag tror att mormor säger: "Eat me you dog!"...

    SvaraRadera
  2. "Kobenta modelejon göre sig ej besvär på catwalken!"

    SvaraRadera
  3. Bo och bo.... det är frågan.

    MissiZippan som vanligt kramar om

    SvaraRadera
  4. Ah du såg också idrottsgalan?
    Älskar dig!

    SvaraRadera
  5. Jobbigt att behöva hålla sej på mattan BB. Å så är det lätt att snubbla på mattkanten också!

    SvaraRadera
  6. Den där mattan skulle jag gärna pinka på.

    SvaraRadera
  7. En sån vill jag fnittra på!!!

    SvaraRadera
  8. Har alltid tyckt att såna där hängande rep-stolp-avspärrningar är gränslöst löjliga. Fri entré eller kravallstaket ska det vara.

    SvaraRadera
  9. Röd matta - röd arbetslinje! Borgarklassen?

    SvaraRadera
  10. Hur ser man att det inte är en 53:a? :-)

    SvaraRadera
  11. DD: Rena kändiskriget!
    Din glömda kommentar visar bara att du har sexuella drömmar DD ;-)

    Ulrika: Hjulbent går bra, om cykeln är med.

    MizziZippi: Kaspers eller Derek?
    Tack, och kram tillbaka! :-)

    Fisken: Skulle inte tro det. MMA-fightarna får inga priser. Men jag älskar dig ändå!

    cyndi: Jag äger ingen matta, jag kan omöjligt hålla mig på den.

    Svartsynta Svea: ...Gudrun? Är det du..?

    Daniel: Det VET jag sötgossen!

    jernis: Kravallstaket är min grej. Sätt upp några så kommer jag direkt!

    Prinse: Grön matta - vit arbetslinje! Björn Borgklass!

    diana: En får tacka! .-)

    vildhunden: DU känner väl igen en 53:a när du ser henne, eller hur? ;-)

    josephzohn: ALLT för min herre! :-)

    SvaraRadera
  12. Gudrun? Pyttsan! Hon är ju nykter!

    SvaraRadera