fredag 15 januari 2010

FRÄCKA FREDAG


...och kåte Kruse.

10 kommentarer:

  1. Näe, jag avstår honom! Inte min typ.

    Trevlig helg! Kram på sig!

    SvaraRadera
  2. Vad gör inte en man för att
    locka till sig en?
    Bara en reflektion.

    MissiZippi önskar dig ett skönt veckoslut.
    (Mannen eller flaskan :D)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Han ser ut att ha lika ont i nacken som jag BB! Lite massage hjälper nog...

    SvaraRadera
  4. AHA, det var hos dig flaskan hamnade!

    SvaraRadera
  5. Nina: Vad ska vi då göra med honom, jag vill inte ha honom jag heller...
    Kram och trevlig helg på dig själv! :-)

    Josephzohn: Men innehållet!!
    Hurra, hurra!!!

    MissiZippi: Mannen OCH flaskan för ett skönt veckoslut.
    Kram tillbaka! :-)

    cyndi: Då skickar jag över honom så kan ni "hjälpa" varandra.

    Red: Ja, det är alltid lika spännande med flaskpost! Tack!

    DD: Nu tänker du inte på flaskan, eller hur? ;-)

    SvaraRadera
  6. *frust* Nu sprutar jag absolut Absolut över hela tangentbordet! :D :*

    SvaraRadera
  7. Lussan: Det är DET du dricker istället för kaffe alltså!

    SvaraRadera
  8. Tack BB! Nu har jag ju ont överallt!

    SvaraRadera