måndag 11 januari 2010

DÅLIG HÅLLNING


Med en stadig korsett
hade det aldrig hänt.

12 kommentarer:

  1. Eller en kondom som kramar... Kram, kram! Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Vill man vara fin, får man bli vindpinad...

    SvaraRadera
  3. Den dansar, ser du väl! Som Rudolf Nurejev!

    SvaraRadera
  4. Jag blir alldeles snurrig...

    SvaraRadera
  5. Så går det när man nödvändigt ska se efter hur man ser ut bakifrån...

    SvaraRadera
  6. Efter gårdagens ormiga inlägg var det knappt jag vågade kolla idag, men som tur var så handlade dagens inlägg om något jag jag gillar och kan mycket om.
    För korsetter och korstvåer dä ä mitt liv dä och är det någon som har dålig hållning och är istort behov av en korsett, så är det jag!!

    SvaraRadera
  7. Varma långkalsonger BB! Det är vad som gäller om man ska hålla sej varm. Med korsett blir det väl till att hålla sej hela dan. Och snurrade hus är inte riktigt min grej.

    SvaraRadera
  8. Korsetter är mitt specialområde. Bara att hör av sig :)

    SvaraRadera
  9. Men Daniel, vad tusan hade du gjort med den???

    SvaraRadera
  10. Fisken: Vad som helst, bara det kramar HÅRT! Älskar dig också!

    DD: ...när man blåser håret.

    Råg-Rut: Nähähä, det är inte alls likt! Han hade inte sån frisyr!

    Maigiz: Du MÅSTE sluta festa på vardagarna, tänk på levern!

    Ulrika: Det bryr jag mig inte om, det är ändå bara maken som ser mig från det hållet.

    Josephzohn: Ta genast på dig nån av dem, eller båda, så kanske du till och med orkar gå på korsfest.

    cyndi: Ja, vi skiter i korsetterna och tar på långkalsongerna istället! Åsså blundar vi så vi slipper yrseln.

    Feffe: Nej, du har nåt fel på glasögonen.

    Red: Jag har förstått det...jag ringer dig ikväll.

    Daniel: Alltså, här bör man ställa två frågor: Talar du om ditt eget förlorade könsorgan eller handlar det om din tidigare partners?

    SvaraRadera