torsdag 24 december 2009

TJUGOFJÄRDE DECEMBER

önskar
BARBRO BINDA

6 kommentarer:

  1. God Jul.
    Till kulören på nystanet ..
    en aning lutandes åt att det går en aning lite för mycket åt orange ... men det kan du nog fixa till i photoshoppen!!
    Rött är rött även på julen!!

    SvaraRadera
  2. Åh så vackert! Och inte ens LITE fräckt. Vad har tagit åt dig Gumman?

    SvaraRadera
  3. Nina: GOD JUL själv! :-)

    Josephzohn: Oj vad det lutar! Åt orange! Men jag tänker inte photoshoppa, jag har shoppat klart för i år.
    God Jul på dig! :-)

    Red: Jodå, LITE fräckt är det allt...det ska bli en BH. Syns inte det?

    SvaraRadera
  4. cyndi högt uppe27 december 2009 21:33

    Trodde det var en sån där...binda BB!? Hoppas din jul blev god och fin och bra. Det blev min :)

    SvaraRadera
  5. cyndi: Jag är bindfri numera serru. Min jul blev alldeles lagom av allting så jag är nöjd. Skönt att höra att DIN också blev bra. Kram! :-)

    SvaraRadera