söndag 27 december 2009

ÖNSKAS:

Skruvad kommentar
TACK!

14 kommentarer:

  1. Som omväxling då? Hör med nån speaker (usch vad dålig!).

    SvaraRadera
  2. Jag slänger ner en Stjärnmejsel BB!

    SvaraRadera
  3. Höger eller vänstergängad,.kommentar alltså?

    SvaraRadera
  4. Haaha, nu tänkte jag skriva skruuw you, men det låter tyket ;)

    SvaraRadera
  5. Skruvad och skruvad, muttrar en gubbe som inte kommer på nåt.

    SvaraRadera
  6. Ta gent av mejseln din skruvskalle!

    SvaraRadera
  7. Ah...du vet hur man trycker på rätt knappar.
    Älskar dig!

    SvaraRadera
  8. shit pommefrittes, det är inte lätt att komma på nåt till den due:)

    SvaraRadera
  9. Bättre en skruv lös
    än en spik i foten..

    Njut av ledigheten, BB!
    Väl bekomme!

    SvaraRadera
  10. jernis: SÅ dålig var den inte, men jag är ändå tvungen att slå dig med hammaren.

    cyndi: Tack, precis vad jag behöver. Mitt i krysset!

    Brandon Lee: Gänga hur du vill bara du kommenterar.

    diana: Tur att du inte gjorde det, för det låter tyket tyker jag. ;-)

    Råg-Rut: Inte prata med mat i mun! Därmed
    pasta!

    Motvalls gubbe: Skruva en stund till du så kanske det kommer ut nåt...

    Red: MIN skruvskalle? DU har en, inte jag!

    Fisken: Nä...det är DU bäst på Fisken...Älskar dig!

    gladmymlan: Salta lite, åsså ketchup.

    Ulrika: Nån spik i foten har jag aldrig haft, men resten stämmer.

    Tack, jag njuter i fulla drag! :-)

    Daniel: Jadå, när jag hittar nån lämplig!

    SvaraRadera
  11. Vi var på datautbildning på mitt förra jobb (waaaay back) Killen som håller i kursen säger "Tryck på valfri tangent" varpå min jobbarkompis förtvivlat ropar "Det finns ingen Valfri tangent på mitt tangentbord!?!"..*suck*

    SvaraRadera
  12. Fjortisensmorsa: ...konstigt, det gör det inte på mitt heller...Återkommer när jag hittat den!

    SvaraRadera