söndag 13 december 2009

LUCIASÅPA

KAMPEN OM KRONAN
Två italienska systrar i skum intrig.

7 kommentarer:

  1. Seså, la familiglia måste hålla sams!
    Skåla nu i lite bubbel! No more tears...

    SvaraRadera
  2. Kampen om kronan och jag som inte har ett öre på fickan!!
    Hrmf!!!

    SvaraRadera
  3. Stjärngossar är roligare BB!

    SvaraRadera
  4. Påminner mig om att jag har lovat bada till jul.

    SvaraRadera
  5. Aha, nu kan jag äntligen bli tvålfager lagom till julen!

    SvaraRadera
  6. Ulrika: Sì sì signora, SALUTE!

    josephzohn: Klart att du inte har några ören kvar om du envisas med att försöka lägga dom PÅ fickan!

    cyndi: Ja, ALLA med dumstrut är roligare.

    Motvalls gubbe: Va? I år OCKSÅ? Nu får du skärpa dig, tänk på miljön!

    DD: Du är säkert fager året om så en tvål hit eller dit spelar nog ingen roll. :-)

    SvaraRadera
  7. Hahaha, jag är grymt imponerad av ditt ordtrollande ;)

    SvaraRadera