måndag 23 november 2009

NÅGRA SYNPUNKTER ?

Ja, två.

12 kommentarer:

  1. Du är synligen välkommen tillbaka! Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. tänk att hamna i blickfånget sådär i vindfånget

    SvaraRadera
  3. Mazetti kakaopulver! (association)

    SvaraRadera
  4. Ser man på! Tillbaka... äntligen! Världen är återigen komplett :)

    SvaraRadera
  5. Entrén till visarkivet i "Sven-Ingvars"-land?

    Kort-kort-semester, med kameran förstås. Ser fram emot att ta del av det nypåfyllda bildarkivet.

    SvaraRadera
  6. Instängd? Öppna ögonen och kliv ut!

    SvaraRadera
  7. Men? Vad är det som händer? Först försvinner Lussan och nu DU? Är ni på samma ställe? Kom tillbaka!!!!

    SvaraRadera
  8. Inga synpunkter BB!Inga alls. Men jag förstod att du förr eller senare skulle hamna bakom galler ;-)

    SvaraRadera
  9. Cyndi: Tror du hon tittar ut snart?

    SvaraRadera
  10. Red. : Av blicken att döma så dröjer det nog läääänge...

    SvaraRadera
  11. Som en bumera...
    Välkommen tillbaka!!

    SvaraRadera
  12. Fisken: Tack älskling! Vi syns! :-)

    DD: Det är ett jääääävla drag ska jag säga! :-)

    Osloskånskan: Nej, bakom dessa grindar säljs ett HELT annat pulver...

    Red: Tack du! Och nu är världen komplett GALEN igen menar du? ;-)

    jernis: "Två mörka ögon och ett...galler här står.."
    Här semestras inte, men kjolen är kort-kort. Duger det? ;-)

    kletskiten: Nån har kastat nyckeln så det är kört för min del.

    cyndi: Jo du, jag sitter inne med en hel del jag! ;-)

    josephzohn: Tack raring! Jag tittar över när Hopper har kommit tillbaka från Flen. :-)

    SvaraRadera