tisdag 3 november 2009

MED MINA MÅTT MÄTT


Lång hållbarhet.

12 kommentarer:

  1. Hahaha! Preciiis såna som jag serverar!!

    SV: Nej, för Tusan, svär inte!!
    (okåkuåtta, såklart!)

    SvaraRadera
  2. Ha ha hos dig får man alltid ett gott skratt, det var ett tag sedan och du har många nya godingar. Tårtan där med glasyrstänket är härligt vulgär man kan leka med tanken på vad som skulle hända om man bjöd på en sådan på jobbet eller på nåt fint kalas. Arbetslös och utan respektabla vänner men minerna hade varit intresant att studera.Pumparumpan är härlig humor :-)

    SvaraRadera
  3. Är inte det den där hemska människan från USA som satt i fängelse? Mahrta nåt? Då hade hon väl tid å sitta på rumpen o känga korv!

    SvaraRadera
  4. tur att jag inte har fullt så långa brön. då hade måttet varit rågat.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  5. Snacka om biverkan! Bara inte aftonbladet får nys på den nyheten...

    SvaraRadera
  6. Den är inte bara lång, den är smal också!

    SvaraRadera
  7. Det är inte korven man blir fet på, det är såsen....

    SvaraRadera
  8. Ulrika: Allting är stort i Burträsk har jag hört...

    Mercury: Tack du! Ett skratt är aldrig fel. Har du tur bjuder jag dig på tårtkalas framöver. ;-)

    Osloskånskan: Nej, hon heter Ulrika och jobbar på OKQ8 i Burträsk.

    Red: Om du nyser då du läser Aftonbladet är det en biverkan av trycksvärtsallergi.

    kletskiten: Idealet för dig? Eller tvärt om?

    DD: Är det SANT? Då blir det såsstopp från och med NU!

    josephzohn: Du glömde prickarna. LångkÖk heter det.

    SvaraRadera
  9. Hon ser ut som Martha Stewart ;)

    SvaraRadera
  10. Lagens långa arm?
    Orättvisa med mina ögon mätt och en klen tröst. I alla fall när Martha åkt i fängelse när herrar fått bonus.

    MZ

    SvaraRadera