tisdag 20 oktober 2009

SIG SJÄLV NÄRMAST


Magstark egenkärlek.

15 kommentarer:

  1. Ja, dessa karlar...

    Kram på sig!

    SvaraRadera
  2. Men eeeuuuwwww!
    Fast praktiskt. Bra karl reder sig själv...

    SvaraRadera
  3. vilken ståkuk!
    jag har precis rimmat till dig.
    hos mig.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  4. magstark egenkärlek på en armlängds avstånd.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  5. För att komma långt måste man ta sats...

    SvaraRadera
  6. Själv är bäste dräng ;)
    Svar: Tycker att som genom ett trollslag låter alldeles rätt ;)

    SvaraRadera
  7. Finns någon fördel med fetma alltså. Hämmar inte potensen heller i varje fall inte på den där karlen.

    SvaraRadera
  8. Tja, en del tänder på rutiga gardiner BB. Så är det bara :-)

    SvaraRadera
  9. Håller med Cyndi - rutigt har konstiga effekter på vissa!

    SvaraRadera
  10. Som jag: nydumpad singel och chokladtröst i käften.

    SvaraRadera
  11. Det gäller att ta saken i egna händer, och dra sina slutsatser.

    SvaraRadera
  12. Nina: Tur vi hade som blev fruntimmer va´! Kram tillbaka! :-)

    DD: Bra eller dåligt? Min eller din? NU ELLER ALDRIG!!! ;-)

    Ulrika: En hantverkare klarar sig alltid!

    Vigdis: Hehe på dig själv du! Välkommen tillbaka! :-)

    Gullan: Är det mindre än en armlängd får det vara. För MIG i alla fall! Tack för fin dikt, det ät så trevligt när vi inspirerar varandra Gullan. :-)

    Kletskiten: Jaha, vart tar DU satsen?

    diana: Eller bästa piga. ;-)

    Mercury: Nu är det ju så att bilden är RITAD. Med PENNA. Det är inte på RIKTIGT förstår du. ;-)

    cyndi: Och tänk, en del har TÄNDER på sina gardiner! Det tycker inte jag är snyggt.

    Red: Du tänker på skottarna, eller..?

    Daniel: Å, stackars sötgossen! Men choklad lindrar i alla fall LITE...

    Raggmunk: Gör du det, så tittar jag åt ett annat håll en stund. :-)

    Feffe: Det är ingen lampa. Det är en flaska Villafranca och en tom skurhink.

    SvaraRadera