onsdag 14 oktober 2009

PYROMANFETISCH

Lågskor.

13 kommentarer:

  1. var hittar du alla märkliga bilder:-))) den kan man ju grubbla över!!

    kramen

    SvaraRadera
  2. Brandrea eller?
    Älskar dig...!

    SvaraRadera
  3. Lågskor....årets asgarv alltså!!!

    Jag tror att det är "skor för heta arbeten".

    SvaraRadera
  4. Hihihi:)Heta lågskor!!
    Snart får du en egen stjärna
    på Walk of F(l)ame!!

    SvaraRadera
  5. Fire Walk with me ;)
    (Twin Peaks)

    SvaraRadera
  6. Aaaah, det ju fasen inte konstigt att det hettar i skorna!

    SvaraRadera
  7. men det bränns ju. Jag skulle ta med en hink vatten tror jag.

    SvaraRadera
  8. Vart skulle alla BB? Och varför tog dom inte med sej ljusen?

    SvaraRadera
  9. Känner en brinnande längtan att lägga en sula på parketten!

    SvaraRadera
  10. 180:de advent hos Imelda Marcos?

    SvaraRadera
  11. gladmymlan: Grubblar du fortfarande? ;-) Bilderna stjäl jag ohämmat från nätet. Kramen på dig själv! :-)

    Fisken: Nej, DinSko kör "tre-till-priset-av-två" denna vecka. Åsså älskar jag DIG!

    DD: Heta arbeten? Kan man HETA arbeten? Asgarv på dig själv DD! :-)

    Ulrika: Oj, får jag en EGEN stjärna! Du får gärna dela den med mig. :-)

    diana: Twin Peaks, vilken TV-serie!!!

    kletskiten: Skulle inte du också uppskatta om det hettade nån annanstans? Erkänn! ;-)

    Daniel: Kasta vatten istället så behöver du inte släpa med dig nån hink.

    cyndi: Dom står i rummet bredvid och sjunger: "Ta av dig skorna" och Tänd ett ljus och låt det brinna".

    fjortisensmorsa: Ja men, GÖR det då! :-)

    jernis: Hahaha! Så jävla BRA jernis! Nu fnissar jag så snoret rinner! :-)

    SvaraRadera
  12. Du tänker på "fire in the hole" va?

    SvaraRadera
  13. kletskiten: Självklart Bee Bee! Självklart!

    SvaraRadera