tisdag 6 oktober 2009

OKTOBERERBJUDANDE


Inhösta dofter
och vackra färger
i naturen.
GRATIS!

8 kommentarer:

  1. Najs! Jag klär mej gärna i såna här färger! Säkert en yrkesskada.

    SvaraRadera
  2. Vill inte verka gnatig, men om din skog ser ut sådär så..eh, kanske du ska sluta röka svamparna!? Kramen!;-)

    SvaraRadera
  3. på väg till hundträningen, tittar in och ger dig en ståkukskram, gratis.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  4. Färggrant värre. Snart börjar den gråa årstiden, ialla fall här i Uppsala.

    SvaraRadera
  5. nä vi vill ha karlar i godis-kalsonger på bild:-))))

    SvaraRadera
  6. Måste vara omslaget till Robban Brobergs guldvax "En huppegupptäcksfärd".

    SvaraRadera
  7. Purple hills. Lucy in the skyyyy with diamonds ;)

    SvaraRadera
  8. Olsoskånskan: Jobbar du som OKTOBER??? Hur fick du DET jobbet? ;-)

    fjortisensmorsa: Svamparna har jag rökt upp. Nu går jag på röksten. Kramen på dig själv du! :-)

    Gullan: En gratis ståkukskram är alltid välkommet!

    Maigiz: Det finns inga gråa årstider, i alla fall inte i Umeå. ;-)

    gladmymlan: Du är inte bara glad, du är snuskig också. ;-) Det kommer mera, jag LOVAR!

    jernis: Är det Robban Broberg? Jag trodde det var en porrfilm!

    diana: With tangerine trees and marmalade skies ;-)

    SvaraRadera