måndag 26 oktober 2009

COMPACT LIVING

Ett mellanrum och kök.

8 kommentarer:

  1. Frukost på sängen. Bokstavligt talat.
    Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Öppen planlösning? Eller planlös upplösning?
    Nej, Sömnlös kökslösning!

    SvaraRadera
  3. Här verkar det lätt att få en bulle i ugnen?!

    SvaraRadera
  4. Rätt praktiskt om man vill fixa morgonkaffet från sängen. Den där väggbonaden är skitbra! Roligt att do gillar Mayall!! Vi har säkert fler gemensamma favoriter.

    SvaraRadera
  5. Man kan få en sängfösare utan att sträcka sig....

    SvaraRadera
  6. Lättstädat BB. Behövs bara en mellanrumsborste och lite tandtråd!

    SvaraRadera
  7. Fisken: Aldrig i livet! Du VET ju hur dåligt humör jag har på morgonen. Men älskar dig gör jag ALLA andra tider på dygnet!

    Ulrika: Haha, jag skulle bli förvirrad och inte veta om jag ska sova eller laga mat. :-)

    Red: SOPPKÖK stavas det. Gå och lägg dig, du börjar bli trött. ;-)

    fjortisensmorsa: Tack för varningen! Jag ska ALDRIG bo sådär.

    Mercury: Hehe, jodå vi har säkert fler gemensamma favoriter. Oss själva och varandra t.ex. ;-)

    DD: Var inte så säker på det du! Men uppvärmd och stretchad kanske man klarar sig.

    cyndi: Åh tack cyndi! Vilka BRA tantråd!

    SvaraRadera