torsdag 13 augusti 2009

OPASSANDE


Det ÄR trångt
med trekant!

13 kommentarer:

  1. En mummelbyxa? Man ser läpparna röra sig men hör inte vad de säger.. (lägre än Glocalnet?)

    SvaraRadera
  2. Alltså, jag har ju redan sagt det, Barbro, men jag VILL verkligen att du frågar mig innan du använder bilder som föreställer mig i din blogg. Och just det där fotot är extra speciellt för mig, eftersom det är taget på min kusins bröllop, när vi samlades utanför kyrkan. HUR KUNDE DU? :)

    SvaraRadera
  3. hehe.. kameltå... nån har fått allt om bakarslet :) kram å trevlig kväll barbro.

    SvaraRadera
  4. hon har i varje fall inte en bullfitta. bara munkavle.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  5. Oups! Jag SER att du har snygga lår! Har du trampor på skotern? *paff*

    SvaraRadera
  6. haha hade jag dragit på mej något liknande plagg skulle det försvunnit nånstans herremin je...

    SvaraRadera
  7. Undrar hur detta plagg ser ut efter andra eller tredje tvätten.

    SvaraRadera
  8. Tror hon skriver efter finsk lenkkikörv!

    SvaraRadera
  9. hej barbro, vad har hänt sen sist?
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  10. fjortisensmorsa: JAG hör, men jag berättar inte vad de säger. ;-)

    Lussan: Hur KUNDE jag? Inte svårt alls, jag tog det bara. Du ÄR ju så söt på den bilden Lussanbejbi!

    ormbäraren: Nja, det är nog framarslet som står på tå här. Kram tillbaka! :-)

    Gullan: Det är nog så illa Gullan!

    Osloskånskan: Musbränna...

    Fisken: Nej, inte på skotern men på sparken har jag det.

    gladmymlan: Samma här. Jag vet faktiskt inte hur många par jag har på mig!

    Uli: Det du ser är resultatet efter tredje tvätten.

    Daniel: Absolut! Vem gör inte det!

    Gullan: Hej Gullan, ingenting. Tack för senast!

    SvaraRadera
  11. Den klassiska frimärket på tråd ;)

    SvaraRadera
  12. diana: Men vilken valör är det? ;-)

    SvaraRadera