lördag 29 augusti 2009

INSTRUMENTAL HEAVY DENTAL

Musikupplevelse i Orala rummet.

7 kommentarer:

  1. Haha!
    Man får inte glömma borrens fantastiska ljudmatta! och sugen, den där mintgröna som fastnar på tungan! den kan agera någon slags bas.
    Och den där spegeln kan ju vara musikens egen spegel. De borde framföra låtar som "rövhålsandedräkterna, nu ska ni dö!" etc!

    SvaraRadera
  2. hmm.. not my kind of music!

    sv: ja det är lite klurigt, men jag håller med dig där. Jag kan offra lite av min integritet om det sätter fast några busar. Så länge det inte drabbar mig förstås.. ;D

    SvaraRadera
  3. Osloskånskan: Nej, Rosa Körberg.

    diana: ...och DYRT!

    Bajsugglan: Hahaha! Du är fan inte klok! Och DET gillar jag! :-)

    Åsa: Inte i min kind heller. Får dom borra alltså.

    Fisken: Lägg ner! Du är för gammal!

    fjortisensmorsa: Ja, AJ om dom borrar där!

    SvaraRadera