torsdag 20 augusti 2009

EJ UPPTAGET


- Nä, sån skit röker jag inte!

9 kommentarer:

  1. o jag fick genast vibbar från en gammal fyllesång vi sjöng förr:

    tänk om havet vore brääännviin
    indals älven fylld av bayerskt öl
    hela havet vore whiskey
    och likör i varenda vattenpöl halleluja!

    SvaraRadera
  2. :-D
    SV: Fiberhusk gillar man eller ej. Kan kännas lite grusig i brödersättningar. Men så här som jag använde den är det kanon. Ersätter inte vetemjöl rakt av. Stuvningar och såser reder du bäst av med färskost eller en äggula. Omdu inte tål vetemjöl skulle du kunna prova dinkelmjöl. Urvetet kallat.. inte lika raffinerat och mycket nyttigare. Kram

    SvaraRadera
  3. Ja-a...men jag missar Garlicas poäng här...

    SvaraRadera
  4. Återkommer mer än gärna! =)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Jag brukar också släppa min skit neråt, men då brukar det ju i och för sig inte vara ledigt.

    SvaraRadera
  6. hahaha.. fan va bra!! me like!!

    SvaraRadera
  7. Sv:Vet du? Jag tror att du skulle vara klippt och skuren för ett jobb som burleskdansös.
    Artistnamnet borde väl snarare vara Babe Bionda i sånt fall?
    Älskar dig som alltid!

    SvaraRadera
  8. gladmymlan: Haha, HUR kom du in på DET spåret?

    Garlica: Kram och tack för att du delar med dig! :-)

    diana: Visst skulle det se konstigt ut? :-)

    Osloskånskan: Garlica har undervisning med mig ibland, det hon skrev hade inget med mitt inlägg att göra. Men poäng ska hon ha för hon kan så mycket!

    Vigdis: Ja, gör det! Ha en bra kväll du med!:-)

    Baldersson: Bra att du låser om dig, för vem vill se dig sitta DÄR! :-)

    blomman: Tack så mycket hörru! :-)

    Fisken: Dansa kan jag inte men jag är tillräckligt burlesk, så det kommer att gå fint. Självklart tar jag artistnamnet BABE BIONDA! Jag ser mig framför mig, och döööör av skratt! :-)

    SvaraRadera