torsdag 2 juli 2009

VÅTT OCH HETT


På fel sätt...

5 kommentarer:

  1. Fel sätt?

    Vilket sätt är fel sätt? Har något minne av att du inte gillar hettan nu, så det är nog det som menas. Inte den hetta som blir med minimal klädsel á la damen på bilden.

    SvaraRadera
  2. Ja, värmen får gärna ge sig nu.

    SvaraRadera
  3. På fel sätt? Måhända, men det ena utesluter väl inte det andra? I mars brukar det i alla fall vara högtryck på BB, vilket inte ska förväxlas med BB.

    SvaraRadera
  4. Om jag kunde gå klädd så där på jobbet skulle det bli mindre svettigt. På mitt ena jobb skulle jag nog kunna det...och eftersom jag sitter och jobbar just nu så får jag väl testa genast. Men var la jag nu dom långa raggsockorna?

    SvaraRadera
  5. Nina: Du är så duktig på att förstå Nina! ;-)

    diana: Det är skitjobbgt...

    jernis: Jodå, jag högtrycker i mars, alltid!

    cyndi: Raggsockor? Är du helt tokig människa! Nu har värmen stigit dig åt huvudet, sök svalka! :-)

    SvaraRadera