tisdag 7 juli 2009

JAG KAN OCKSÅ...


...måla heeela världen
lilla mammaaaaaaaaa!

8 kommentarer:

  1. Ja, jag är trött och less... så vi målar om världen lite.

    Kram på're!

    SvaraRadera
  2. måla inte in dig iett hörn bara.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  3. Såna där klot brukar jag måla BB :-)
    Jag kanske skulle sluta jobba nu och måla mej en fin fullmånedröm ;-)

    SvaraRadera
  4. Men-va-fan-är-det-med-denna-sida? Varför-i-alla-satans-gator-kan-jag-inte-lämna-kommentarer?

    SvaraRadera
  5. fisken: det är nymålat, och då ska man inte lämna avtryck...
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  6. Jag har ett kassettband i gömmorna där jag är två år och sjunger den. Min mamma hörs också på bandet och jag blev så förvånad att hon pratade svenska utan brytning. Hon hade bott här i två och ett halvt år då ;)

    SvaraRadera
  7. Hmmm...nej jag nuppar inte oavbrutet. Familjen är ju bortrest. FAN! Ja...nu fattar jag! Shit tror du att jag hinner ordna ett playboyparty innan de kommer hem?

    SvaraRadera
  8. Nina: Bra idé. Vilken är din favoritfärg?

    Gullan: Jag målar bara läpparna. Nej, inte ända in på hörntänderna.

    cyndi: Är du inte riktigt klot människa, och full är du också! :-)

    Fisken: Lyd Gullan, lämna inga spår! Varken på lakanen eller nån annanstans. Ägna dig åt tunnbrödsrullarna.

    diana: Va kul att kassettbandet finns kvar! Spela över det på nåt modernare så du kan spara det för eftervärlden. :-)

    SvaraRadera