onsdag 3 juni 2009

TANDLÄKARBESÖK

Det behövdes verkligen.


Visst blev det fiiiiiiiiint!

8 kommentarer:

  1. Friskt vågat - platt fall.

    SvaraRadera
  2. hm tycker nog att det behövs mer än ett besök! några åtgärder kanske? ska till tandis i morgon - kanske drar hon ut en oräddbar tand för mig. bra det, det bara ilar i den nu.
    undrar om jag också kan få en sån där skyddande hinna att ha över munnen? eller är det en slicklapp?
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  3. Puss, puss älskling, det blev helt fantastiskt.

    SvaraRadera
  4. sv:iiiiiiiiiiiH (skriker!) jo jag skriver ju en bok om sonens adhd. men den blir inte klar. har liasom kört fast. men det finns de som tycker att jag ska ge ut bloggen i bokform. hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  5. Daniel: Va? Tycker du inte att det blev bra???

    Gullan: En skyddande hinna över munnen behöver du ibland Gullan. Men jag älskar dig ändå! ;-)

    Lussan: Nu ljuger du så din tunga blir svart!

    Gullan: Ge ut bloggen! Det är en order! :-)

    SvaraRadera
  6. Jisses, Herre min je och lite andra utrop...
    Ha en riktigt br helg.

    SvaraRadera
  7. Fula i mun är vi väl lite till mans och kvinns, men här pratar vi elitserien.

    SvaraRadera
  8. diana: Hahaha, skitsnyggt tycker jag! :-)

    jernis: Ful i munnen, JAG? ;-)

    SvaraRadera