onsdag 13 maj 2009

MELLANLANDNING


Snorhalt före.
Och efter.



7 kommentarer:

  1. Öhh... din bild fick mig just nu att komma ihåg att dra isär sängarna och rädda våra mjukisdjur som ramlat mellan våra två 120x200-sängar. Tack! :)

    Å någon köttfärslimpa har det inte blivit ännu, men det kommer, receptet är sparat!!

    SvaraRadera
  2. man hör ju talas om folk som faller mellan stolarna... den där var en ny variant. ojoj, nu mat å rast å ro. ha de bäst därborta :)

    SvaraRadera
  3. Hmm... tror bestämt att jag måste åka till dig och rädda dig från sängen. Inte kan man ha sängar som käkar folk på detta sättet!

    SvaraRadera
  4. Hmm, har du varit in i vårt sovrum och tjuvknäppt?

    SvaraRadera
  5. Hej, visst kan detta anses och tolkas som reklam, men jag önskar att du inte ser det på det sättet. Se det istället som ett sätt för mig att uppmärksamma någonting som är viktigt, någonting folk bör uppmärksamma.

    Det handlar om livet, det handlar om hur vändningar kan ske...hur man snabbt kan gå från lycka till olycka. Frågorna är många, svaren är få...hur går man vidare? Läker tiden alla sår?

    http://www.metrobloggen.se/offer
    Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust (så ljust som möjligt kan bli) liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.
    En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar.

    Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas och värmer! En ny prenumerant innebär för mig samma som för alla bloggerskor - bloggen uppskattas, har ett syfte och en mening och givetvis "pushar" detta en till att fortsätta skriva, mycket och ofta, och utvecklas.

    Jag tackar för din tid, och hoppas att du tar en titt. Ha en fortsatt trevlig kväll!

    SvaraRadera
  6. Jag HATAR när det där händer!

    SvaraRadera
  7. Dykar´n: Oj, har mjukisdjuren SÅ stor säng! ;-)

    ormbäraren: Hoppas maten var god och att rasten gav ro. Kram! :-)

    Nina: Ja, kom hit! Sängen är jättefarlig!

    Tesstamente: Hehe, visst är det så. ;-)

    anonym: Jag har tittat in. Lycka till!

    fisken: Gör det ofta det hos dig eller? ;-)

    SvaraRadera