lördag 7 mars 2009

VERKTYGSLÅDAN

Om "Ja", tag kölapp och sitt ner i väntrummet!

13 kommentarer:

  1. slänger över lite fil så kan vi dela... kram å ha en fin helg....barbroooo

    SvaraRadera
  2. Baskat också. Jag har ju inte Windows. :(
    Går det bra ändå? :)

    SvaraRadera
  3. Ja? Jag väntar och väntar, men det kommer ju aldrig någon och ropar upp mig! Var klagar man? Plus-Sverker är kontaktad!

    SvaraRadera
  4. Lussan; du får vänta, jag är inte klar än.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  5. Sill-Britt: Varsågod, NÄSTA!

    ormbäraren: Tack, och kram på dig hela helgen!

    vildhunden: Jodå, ta med Safarisladden bara så funkar det. :-)

    Lussan: Jaha, då hamnar man i tunnan. Hejdå! :-)

    Gullan: Fan vilken tid du tar på dig! Fler vill fram här!

    SvaraRadera
  6. Knulla? Nu förstår jag inte....

    SvaraRadera
  7. Hur länge måste man vänta?

    SvaraRadera
  8. Är det fortfarande kö?
    Jag brukar inte behöva kölapp BB ;-)

    SvaraRadera
  9. HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Underbart!!!!!!!!!!! Jag har sett många varianter men aldrig denna!!!! hahaha, tack för kvällens asgarv!

    SvaraRadera
  10. Maigiz: Nä, jag vet. Men jag tycker om dig ändå! ;-)

    ebola: I eeeeeeeeeeeeeeeevigheeeeeeeeeeeeeet!

    cyndi: Ja, det är fortfarande kö. Sitt ner och vänta du! ;-)

    Anonym: Varsågod! Garva på! :-)

    SvaraRadera
  11. Evigt het? Men vi har ju inte setts än *rodnar klädsamt*
    Den där anonyma har inte lärt sig garva - än.

    SvaraRadera
  12. ebola: Het? Va ja het? No vet du de! Den anonyma kan mycket väl vara en garvad person, det vet vi inte.

    SvaraRadera