söndag 15 mars 2009

KRISTALLKLART



Som ljuset i tunneln, visst?

11 kommentarer:

  1. Himmelskt! Inget annat än himmelskt!
    :D

    SvaraRadera
  2. Så söt BB, men jag har för lågt i tak!
    God Måndag på dej :-)

    SvaraRadera
  3. Om jag hade en sån skulle jag konstant va överkåt!

    SvaraRadera
  4. Detta är ju lysande!!

    SvaraRadera
  5. ja de lär bli ljust i tunneln av den... kram påre barbro : )

    SvaraRadera
  6. Lussan: Halleluja! :-D

    cyndi: Skaffa lägre golv då. ;-)

    Daniel: Det trodde jag du var ändå! ;-)

    Maigiz: Visst Sickan! :-)

    ormbäraren: DU är ett ljus i tunneln. Hårdkram påre! :-)

    SvaraRadera
  7. lysande!!! vill ha, men den ska vara uppåtvänd och inte hänga så ledsamt nedåt..
    men det ordnar ju jag såklart.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  8. Gullan: Så klart du gör! Jag litar på dig! :-)

    SvaraRadera
  9. Briljant och lysande ;) Fast sen funderar man ju lite...pryd som man, ehrm, är. Vem har en sådan hemma?

    SvaraRadera
  10. diana: Jag! Vilken dum fråga! ;-)

    SvaraRadera
  11. i dag har jag sånt tunnelseende... och inget ljus ser jag heller.
    snart är det pjosklov dessutom.
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera