onsdag 4 mars 2009

KONTAKTANNONS

Är jag din drömtjej?


Läs hela annonsen HÄR!

14 kommentarer:

  1. Gillar du FRUKT BB?

    SvaraRadera
  2. cyndi: Bara förbjuden...hehehe!

    Maigiz: Ja, inget tjafs!

    SvaraRadera
  3. Men det ser ut som om du skrapat knät? Det kan bli så när man kör The doggy style ;0) (har jag hört)

    SvaraRadera
  4. Skulle jag vara straight skulle jag SÄGA JA på direkten!

    SvaraRadera
  5. Men du: var snäll mot Gubben nu, Barbro Binda! Och lägg undan den där kniven! :)

    SvaraRadera
  6. Efter Metrobloggens haveri och ett dygns uppehåll (Du fattar traumat va?) så...*snyftar tacksamt* funkar det igen. Nu har jag börjat återgå till verkligheten...ehrm...igen ;)
    Ps. Visst får du napp i den outfiten ;)

    SvaraRadera
  7. jaha... så det är så du ser ut ;)

    SvaraRadera
  8. Lite svullen kanske. Eller är det utsvulten?
    Kram på päronen :)

    SvaraRadera
  9. Va! Det gick! :D (Med Safari)
    Stor jägarkram :)

    SvaraRadera
  10. Oj, oj! Det reser sig lite, både här och där :)

    Det där med att vara snäll mot mig (som Lussan ber dig om) - glöm det! Snälla!

    SvaraRadera
  11. Maigiz: Nejdå, jag spillde lite blåbärsgröt på knät bara. Doggy har jag aldrig smakat, är det gott?

    Daniel: Va gullig du är! Går det inte att ordna på nåt sätt tror du?

    Lussan: Jag tänker inte vara snäll mot någon. Hehehe! Ska bara rispa lite... :-)

    diana: Vilken pärs! Glad att du överlevde! Men du har missuppfattat kontaktsökandet, jag ska inte ut och fiska inte! ;-)

    juckarjäveln: Nja, inte riktigt. Jag ritar inte så bra. ;-)

    vildhunden: Så bra att det gick för dig, nu kan vi andas ut. Jag känner mig inte så svullen längre... Kram på fruktkorgen!

    Gubben: Reser du ragg? Jag lovar, jag ska inte vara det minsta snäll! Aldrig i livet! ;-)

    SvaraRadera
  12. Okej då, men du kan väl åtminstone se till att han inte blir livshotande skadad, Gubben? :)

    SvaraRadera
  13. Lussan: Här lovas ingenting! ;-)

    SvaraRadera