onsdag 11 mars 2009

FULLMÅNEN, JAG UNDRAR...




...varför gör du mig VANSINNIG?

6 kommentarer:

  1. Mörkare gardiner. Och mera choklad.

    SvaraRadera
  2. Du BB, om du inte kan sova så kan du bara titta in till mej. Fika, fniss och fantasier i högerkanten medan vi väntar på det Stora Lyftet i Vargtimmen. Lika bra att göra nåt kul av fullmånenatten. Kanske tittar även Gubben hit. Och jag håller med Daniel. Choklad. Vi fixar massor av choklad! Men gardinerna drar jag inte för :-)

    SvaraRadera
  3. Så länge den är mer full än du kommer du att störa dig på den.
    Så är det bara.

    SvaraRadera
  4. Daniel: Tack för tipset! Mörk choklad med gardiner var det!

    cyndi: Såg du mig när jag flög förbi? :-)

    ebola: Är det SÅ enkelt! Bäst att sätta igång...

    SvaraRadera
  5. Hörru BB; Ge faan i min dunk!!

    SvaraRadera