måndag 30 mars 2009

BASKUNSKAPER



Se till att ha ryggen fri.

Fela icke!

7 kommentarer:

  1. Å jag som tycker det är krångligt att lära mej spela gitarr BB. Felar så strängarna ryker och ser till att ha Blå Soffan bakom mej och som bas!

    SvaraRadera
  2. det är ju mänskligt att fela (men gudkomligt att förlåta)
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  3. Du är en rolig prick! Men om du är det, vad är då detta . ?

    SvaraRadera
  4. Du verkar vara en kvinna med många strängar på din lyra.

    SvaraRadera
  5. En bekant till mig sa nyligen att en cello är som en kvinna. Hemma hela dagen, och ändå måste man laga middagen själv.

    SvaraRadera
  6. Men alla får ta mej bakifrån å på ryggen!

    SvaraRadera
  7. cyndi: Lägg ner spelandet och luta dig bara tillbaka i Blå Soffan. :-)

    Gullan: Kan du förlåta mig? JAG kan det inte!

    Sassaparill: Vad det ÄR? En rolig prick naturligtvis. Det ser alla som har humor.

    Maigiz: Nja, men jag blir ofta sträng när jag är på lyran.

    rakotozafy: Du vågar inte säga att det var DU som sa det, eller hur?

    Daniel: Inte JAG väl? ;-)

    SvaraRadera