lördag 14 februari 2009

NÄTDEJTING

Varning för fula fiskar!

Hornsimpan t.ex.



5 kommentarer:

  1. Är det inte en blondin som står där till vänster? :D

    Lussan påstår att hon inte kan/inte får kommentera i din blogg. Är detta verkligen sant? ;)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Men den där skulle jag aldrig gå på. Man ser på underarmarna att han är lite skum.

    SvaraRadera
  3. Hahahaha.....Tänk dig mig i den där fiskoverallen, jag skulle se ut som kassler....fasen nu blev jag hungrig igen.

    SvaraRadera
  4. överbelånade horn. Ett par i ordentlig kris. Trasiga kläder och simmiga blickar. Simmiga? Fula fiskar...

    SvaraRadera
  5. vildhunden: Nej hon är infärgad, var inte orolig. Lussan behöver hållas lite kort ibland bara, jag öppnar snart för henne också.;-)

    Lussan: Va? Har han skum på underarmarna? Han har väl bara varit i tvättbaljan på förmiddan. :-)

    Maigiz: Nej, jag tänker inte på det. Vågar inte. ;-)

    JJ: Nu blev du allt upphetsad din fuling... ;-)

    SvaraRadera