söndag 15 februari 2009

BARBRO BINDA REGULATOR



AV och

IN och UT

7 kommentarer:

  1. Jisses. vilken praktisk apparat:D Men är det inte lite väl många knappar. Räcker det inte med en "avknapp" ?
    Go kväll :)

    SvaraRadera
  2. en knäpp på en knapp en barbroattrapp. här fåru en stor kraaaaaaaam tbax : )

    SvaraRadera
  3. Så behändigt! AVunden gör sig PÅmind UTav bara...nej så IN i helvete. En sån vill jag också ha! :D

    SvaraRadera
  4. Jag har fler knappar på min rymddräkt. Å andra sidan vet jag ju inte vad alla ska användas till. Det där ser ju enklare ut...men en resetknapp är ju bra att ha ;-)

    SvaraRadera
  5. vildhunden: Jo, vissa tycker det! ;-)

    ormbäraren: Så fint du rimmar idag! Kraaaaaaaam själv! :-)

    Lussan: Men du ska då ha allting som JAG har! Nix, inte denna gång! :-)

    cyndi: Resetknapp är ett måste, har inte du det? Och tack för att Gubben och jag får träffas hos dig! ;-)

    SvaraRadera
  6. jag kan också ...
    på knappar jag rattar
    tills bindbarbro fattar
    att just in och ut
    känns ganska akut
    ...se jag kunde :D

    SvaraRadera
  7. junijuckarn: Ja, du kan verkligen! Bonus på den! Är det jobbigt när det trycker på..? ;-)

    SvaraRadera