torsdag 29 januari 2009

REPLIK



- Jag är TRÖTT på att ha dig hängande här varenda dag!

5 kommentarer:

  1. Jo, det var ju också ett välkomnande - men eftersom det är du så hänger jag kvar...
    OCH STORT GRATTIS!

    SvaraRadera
  2. Gubben: Men kors då, je re DU! Ja få väl nig å tack för att du gratuler mä. Å häng då kvar, ja längt etter dä nanting se oläcklit! Känslen mina som ja ha för dä, dem je se omåttli te formate att ja nästan int ryms oppa vebänken.
    Nä, nu måss ja slut, he väll över!

    SvaraRadera
  3. Jaså du? Men FÖRSÖK ATT HINDRA MIG OM DU KAN! :P

    SvaraRadera
  4. Hahaha ;) Du har så himla sköna inlägg här ;)

    SvaraRadera
  5. Lussan: TÄNKER INTE ENS FÖRSÖKA, JAG VET ATT DET INTE GÅR!

    diana: Tack! Dina fisinlägg är inte dumma dom heller! ;-)

    SvaraRadera