onsdag 21 januari 2009

FINFINA HYLLOR



och lägg bort titlarna!

9 kommentarer:

  1. Ja! När får jag skåda dina pärmar?

    SvaraRadera
  2. Om jag rattar förbi någon gång ska jag definitivt boka.

    SvaraRadera
  3. ebola: Mina pärmar? Dom vi ska klä med lakskinn?

    Lillstjärt: Hehehe!!! Välkommen Stjärtis! Ja, ratta på du. Gör som du brukar!

    SvaraRadera
  4. Ä men tare lugnt, jag hade bara inte uppdaterat den där listan på ett tag, och gissa varför, det är inte vilken portal som helst det handlar om, utan världens trögaste. Men nu finns du som allra första super duper favorit både här och där.

    SvaraRadera
  5. Rakotozafy: Jag ska kyssa dig, om vi träffas nån gång! Men kom ihåg att jag ALLTID ska stå överst. Särskilt där! ;-)

    SvaraRadera
  6. Japp! Är det här man bokar?

    SvaraRadera
  7. ebola: Böcker heter det. BÖCKER!

    SvaraRadera
  8. Bäcken? Vi är väl ändå inte på nån vårdinrättning?
    Jag kräver att du rättar dig och rättar till mig på det att våra kroppar må ses å det snaraste!

    SvaraRadera
  9. ebola: Denna blogg ÄR en vårdinrättning. Har du verkligen missat det? Rättar, gör jag bara andra. Själv har jag alltid rätt. Ska vi säga att våra kroppar ses i laxtrappan på fredag?

    SvaraRadera