torsdag 29 januari 2009

ÄNTLIGEN !!!




Lussan har hittat rätt storlek!

På läpparna.

6 kommentarer:

  1. Man skulle kunna tro att det var jag, men jag har inte så där stora.......läppar.

    SvaraRadera
  2. Uj... tur att jag inte har så där stora... läppar. Myggbett har sina fördelar! :)

    SvaraRadera
  3. Maigiz: Försök inte, du är ingen blondin!

    ebola: Ja, inte är det lätt inte!

    Nina: Oj, har du blivit myggbiten i läpparna! Mitt i vintern?

    SvaraRadera
  4. Jag är förstummad, BB! Kan inte få fram ett ord. (Vet inte om det beror på att högarna av läppglans limmat ihop truten eller om det är restylanet som ställt till det nu igen.)
    Men exakt vilka läppar är det du menar nu? :)

    SvaraRadera
  5. Lussan: Nu menar jag s-a-m-t-l-i-g-a läppar. Dina alltså. Ge fan i mina!

    SvaraRadera